مجله اینترنتی ، مجله سبک زندگی ، مجله موفقیت ، کپشن ، مجله سلامت ، مجله فناوری ، مجله پیشرفت ، مجله آشپزی ، گردشگری....

واگذاری رایگان سگ،گربه و انواع حیوانات مجاز خانگی

چی فان درستاد ساماندهی اینترنتی وزارت ارشاد ایران ثبت گردیده است

و تمام مطالب و محتوای این وب سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

پس از انتخاب حیوان خانگی مورد نظر برای دریافت فرم درخواست واگذاری رایگان حیوانات

اینجا کلیک کنید

پس از بارگزاری صفحه و بر روی دکمه قبول میکنم کلیک کنید.

و از قسمت نظرات درخواست خود را ارسال کنید.

افرادی که واجد شرایط نیستند به هیچ وجه درخواست ارسال نکنند.

۷۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

واگذاری رایگان 2 توله سگ پامرانین

واگذاری رایگان 2 توله سگ پامرانین

به افراد واجد شرایط.

اطلاعات خود را از طریق قسمت نظرات ارسال کنید.

توجه:(فقط به افراد دارای شرایط لازم واگذار میشوند.)

پامرانین ها معمولا نسبت به غریبه ها موضع می گیرن و کلی هم پارس می کنن.

دما و رطوبت بالا ممکنه باعث گرمازدگی واحتمالا تشنج گرمایی بشه. وقتی سگتون بیرون خونه ست، حواستون بهش باشه و اگه علائم گرمازدگی دیدین ، سریع ببریدش داخل چون قطعا  این سگ ها ، سگ خونگی هستن و نباید بیرون نگهشون داشت.

با اینکه این سگ ها با بچه ها خوب رفتار می کنن، به خاطر اندازه ی خیلی کوچیکشون نباید اونا رو کنار بچه های خیلی کوچیک یا خیلی پر انرژی گذاشت. هیچ وقت بچه و پامرانین رو در کنار هم بدون مراقب رها نکنین.

جغدها، عقاب ها، شاهین ها، گرگ های صحرایی و حیوون های وحشی دیگه ، ممکنه به خاطر اندازه ی کوچیک پامرانین ها ، اونها رو به عنوان طعمه ببینن. هیچ وقت بدون مراقبت ، بیرون رهاشون نکنین و اگه پرنده ی شکاری در اطرافتون هست، حواستون باشه. اگه همچنین موردی اطرافتون هست، نزدیک سگتون بمونین تا پرنده ها رو دور نگه دارین.

یه دلیل دیگه برای اینکه نباید سگ تون رو بدون مراقب بیرون رها  کنید اینه که به خاطر اینکه پامرانین ها کوچیک و خوشگلن، هدف خوبی برای سگ دزدها هستن.

برخلاف سایز کوچیکشون، خودشون فکر می کنن که بزرگن و رفتار سگ های بزرگ رو دارن. این مورد ممکنه باعث دردسر بشه در صورتیکه فکر کنن که یه سگ بزرگ تر وارد قلمروشون شده و دنبالش کنن یا از ارتفاع زیاد بپرن. شما نباید بذارین که به خاطر درک نکردن محدودیت هاش به خودش صدمه بزنه.

بیشتر بخوانید:

فرانسه علیه روبات‌ها ژان ماری استروب

کتاب سینمای مارگریت دوراس

تاثیرات زیره سبز سلامتی و لاغری

سوکرالوز شیرین کننده مصنوعی چیست؟

سیپروهپتادین – Cyproheptadine

پدرو کوستا فیلم ویتالینا وارلا

۰ نظر
Mahdiyar 27

رابطه دهانی برای واژن خطرناک است؟

 

 رابطه دهانی یکی از بخش های رابطه جنسی است که اطلاعات زیادی در مورد خطرات آن وجود ندارد. در این مطلب به برخی مشکلات مربوط به رابطه دهانی اشاره می شود

 

رابطه دهانی چه خطراتی برای واژن دارد؟

85 درصد خانم ها در هنگام برقراری رابطه جنسی رابطه دهانی انجام می دهند. بر اساس بررسی های انجام شده رابطه دهانی یک بخش طبیعی از لذت رابطه جنسی در بین زوجین شده است.

اما با وجود علاقه اکثریت به این نوع رابطه اطلاعات زیادی در مورد آن در دست نیست و خطرات آن مشخص نشده است. بیشتر اطلاعات و راهنمایی ها مربوط به رابطه مقعدی یا رابطه واژینال است. به این ترتیب شاید سوال بسیاری از افراد باشد که آیا رابطه دهانی سلامت واژن خانم ها را به خطر می اندازد؟

دکتر آلیسا دووک  Alyssa Dweck، متخصص قلب  عضو تیم پزشکی نیویورک در این باره می گوید: رابطه دهانی لزوما برای واژن بد نیست. یک محیط باکتریایی طبیعی در دهان و یک محیط باکتریایی طبیعی در واژن وجود دارد و برای افرادی که دارای سیستم ایمنی سالم و طبیعی هستند، این محیط باکتریایی مشکلی ایجاد نمی کند.

 

رابطه دهانی و تبخال تناسلی

در حالیکه بزاق همسر شما ممکن است سالم باشد، دهان، لب ها یا گلوی او ممکن است کاملا سالم نباشد. اگر فرد مبتلا به تبخال باشد یا احساس کند به زودی دچار تب خال خواهد شد – و لب او با پوست واژن و اطراف آن تماس پیدا کند – این تب خال ممکن است به شما منتقل شود.

تبخال ها به علت ویروس هرپس herpes بروز می کنند، بنابراین هرپس دهانی مرد می تواند در زن به هرپس واژینال یا تبخال تناسلی تبدیل شود. دکتر دووک در این باره می گوید: بسیاری از افراد به این واقعیت فکر نمی کنند که اگر مرد یکی از این تبخال ها را داشته باشد و با یک زن رابطه دهانی برقرار کند، پس از آن زن مستعد ابتلا به عفونت و تبخال تناسلی خواهد بود.

۰ نظر
Mahdiyar 27

گیاهان مناسب برای درمان پسوریازیس

 

 پسوریازیس نوعی بیماری پوستی می باشد اما این بیماری درمان ها و مراقبت هایی دارد از جمله درمان های گیاهی

 

 چطور پسوریازیس را با گیاهان درمان کنیم؟

پسوریازیس در اثر تولید بیش از حد سلول های کراتین پوست (که بالغ نشده و به کراتین طبیعی تبدیل نمی شوند) ایجاد می شود. این بیماری را می توان به اختلال ایمنی مربوط دانست. شاید این بیماری به دنبال عفونت استرپتوککی یا جراحت پوست نیز ایجاد شود. از سوی دیگر می توان آن را به شخصیت عصبی و گوشه گیر و عدم تمایل به نزدیک شدن به دیگران مربوط دانست که ممکن است با استرس و نگرانی تشدید شود.

معمولا استعداد ابتلا به پسوریازیس خانوادگی است. ایجاد لکه های قرمز روی پوست، پوسته های ریز نقره ای رنگ و همچنین دوره عود و بهبود بیماری از مهمترین علایم کلیدی این بیماری محسوب می شوند.

گیاه «بی تی راخ»، اثر پاک کننده، ادرار آور و قابض دارد و برای بسیاری از انواع ناراحتی های پوستی مفید است. بهتر است ده میلی لیتر افشره تازه یا دمکرده این گیاه سه بار در روز، به صورت پماد یا کرم مصرف شود. این گیاه را می توان با شبدر چمنی (برای کاهش تکثیر سلول ها) یا پاک کننده های محرک مانند گزنه و علف خنازیر استفاده کرد؛ سه قسمت از این گیاه با دو قسمت گیاه دیگر را مخلوط و استفاده کنید.

ترشک مواج از دیگر گیاهانی است که اثر پاک کننده، ادرار آور و ملین، محرک جریان صفرا و پاک کننده بدن از سموم دارد. این گیاه به صورت دمکرده یا تنتور مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه در ترکیب با گیاه بابا آدم به عنوان پاک کننده کاربرد دارد. برای تقویت اثر پاک کننده و خنک ساختن کبد نیز می توان به این گیاه علف خنازیر را اضافه کرد.

همچنین گل میمونی اثر ضد التهاب، پاک کننده و محرک جریان خون دارد و برای بسیاری از بیماری های مزمن پوستی مفید است. این گیاه نیز به صورت دمکرده یا تنتور مصرف می شود. این گیاه همراه با شبدر چمنی یا بنفشه برای کمک به عادی کردن رشد سلول های پوست، یا با گیاهان پاک کننده ای مانند شبدر چمنی و ترشک مواج مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه محرک قلب است از اینرو در اختلالات ضربان قلب باید از مصرف آن پرهیز شود.

تاج ریزی پیچ نیز اثر ضد التهاب و تونیک کبدی دارد. این گیاه در صورت همراهی پسوریازیس با بیماری های روماتیسمی مفید است. جوشانده 15 گرم تاج ریزی پیچ در نیم لیتر آب روزی سه لیوان یا حداکثر هفت و نیم میلی لیتر تنتور در روز مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه را می توان به صورت ساده یا همراه با گیاهان پاک کننده (مانند علف خنازیر) یا داروهای نیروبخش( مانند سپرک) بکار برد. البته مصرف مقادیر زیاد این گیاه ممکن است باعث تهوع و تپش قلب شود.

شبدر قرمز نیز اثر پاک کننده و ادار آور دارد و برای بسیاری از بیماری های پوستی مفید است. این گیاه به صورت دمکرده یا تنتور، به شکل پماد یا کرم مصرف می شود. این گیاه را می توان با گیاهان ضد التهاب و پاک کننده مانند علف شیر، تاج ریزی پیچ، ترشک مواج یا با 10 قطره تنتور گیاه نوش استفاده کرد.

۰ نظر
Mahdiyar 27

شکایت کالدرون از پرسپولیس بخاطر طلب 9 میلیارد تومانی!

 

کمیته انضباطی فیفا حکم پرونده شکایت گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس را صادر کرده است

پرسپولیس در انتظار محکومیت 9 میلیاردی

گابریل کالدرون بابت عدم دریافت مطالبات خود بابت حضور نیم فصل در پرسپولیس اقدام به فسخ قرارداد کرد تا بتواند پس از شکایت به فیفا مبلغ ۵۳۰ هزار دلار جریمه دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس نیز حدود دو ماه پیش دفاعیه خود را در قبال ادعای سرمربی آرژانتینی نیم فصل اول این تیم ارائه کرد تا بتواند از میزان محکومیت خود بکاهد.

پیگیری سرخ‌ها از فیفا بابت رسیدگی به پرونده شاکیان خود سبب شد تا آنها در جریان صدور حکم کالدرون قرار گرفته اما هنوز رای اولیه را دریافت نکرده‌اند.

در صورتی که فیفا تمام شروط سرمربی آرژانتین سابق سرخ‌ها را بپذیرد باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت ۵۳۰ هزار دلار می‌شود که به میزان بدهی فعلی ۷۰ میلیارد تومانی پرسپولیس، نزدیک به ۹ میلیارد تومان دیگر می‌افزاید!

۰ نظر
Mahdiyar 27

ماسک‌هایی از جنس مار و تمساح، سوغات جدید دنیای مد

وود به روزنامه گفت: مردم باید چهره های خود را بپوشانند و متأسفانه شاید اوضاع بیشتر از آنچه تصور می کردیم ادامه یابد. وی افزود: برخی از افراد حتی در طول این بیماری همه گیر می‌خواهند مد داشته‌باشند بنابراین می خواهم گزینه هایی را برای آنها فراهم کنم
 

ماسک‌هایی از جنس مار و تمساح، سوغات جدید دنیای مد

 یک فروشگاه در آمریکا ماسک‌هایی از جنس پوست مار و تمساح می‌فروشد، صاحب فروشگاه قصد دارد با این ماسک‌ها به موج مدهای حاصل از انتشار کرونا ویروس جدید که جهان را در نوردیده بپیوندد.

برایان وود، صاحب فروشگاه All American Gator Products در شهر دانیا بیچ ایالت فلوریدا ماسک‌هایی از پوست حیوانات مختلف از جمله مار، تمساح می‌سازد. به گفته روزنامه آمریکایی میامی هرالد، تمساح ها گونه ای تهاجمی در اورگلیدز ایالت جنوبی هستند.

وود به روزنامه گفت: مردم باید چهره های خود را بپوشانند و متأسفانه شاید اوضاع بیشتر از آنچه تصور می کردیم ادامه یابد. وی افزود: برخی از افراد حتی در طول این بیماری همه‌گیر می‌خواهند مد داشته‌باشند بنابراین می خواهم گزینه هایی را برای آنها فراهم کنم.

ادامه مطلب...
۰ نظر
Mahdiyar 27