مجله اینترنتی ، مجله سبک زندگی ، مجله موفقیت ، کپشن ، مجله سلامت ، مجله فناوری ، مجله پیشرفت ، مجله آشپزی ، گردشگری....

واگذاری رایگان سگ،گربه و انواع حیوانات مجاز خانگی

چی فان درستاد ساماندهی اینترنتی وزارت ارشاد ایران ثبت گردیده است

و تمام مطالب و محتوای این وب سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

پس از انتخاب حیوان خانگی مورد نظر برای دریافت فرم درخواست واگذاری رایگان حیوانات

اینجا کلیک کنید

پس از بارگزاری صفحه و بر روی دکمه قبول میکنم کلیک کنید.

و از قسمت نظرات درخواست خود را ارسال کنید.

افرادی که واجد شرایط نیستند به هیچ وجه درخواست ارسال نکنند.

۸۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

کشف 300 میخ و شیشه در معده بیمار + عکس

یک تیم پزشکی با انتشار چند تصویر از وجود اجسام خارجی در معده یک بیمار خبر دادند که این موضوع به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.
 

یک تیم پزشکی در عربستان سعودی از اجسام خارجی در معده بیمار که از درد و تورم شکم به بیمارستان مراجعه کرده بود، شگفت زده شدند. پزشکان بیمارستان جده شرقی بیمار را پذیرفتند و معاینات معمولی را آغاز کردند تا علت دردی که در معده خود رنج می‌برد، را کشف کنند. قبل از معاینات بالینی و رادیولوژیک آن‌ها به وجود تعداد زیادی ناخن و شیشه در داخل معده بیمار پی بردند.

 کشف شیشه

 

تیم پزشکی مجبور شدند با انجام یک عمل جراحی اضطراری روی بیمار، میخ و تکه‌های شیشه را از معده او خارج کنند. آن‌ها بعد از عمل با ۲۳۰ میخ و تکه‌های شیشه روبه رو شدند. تصاویر ناخن‌هایی که از معده بیمار استخراج شده بود به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی پخش شد. ظاهرا توانایی بیمار در بلعیدن بسیاری از اشیا فلزی نوک تیز با تکه‌های شیشه‌ای شگفت انگیزه بوده است. تیم پزشکی که وضعیت بیمار را کنترل می‌کند، می‌گوید که او در یک وضعیت پایدار به سر می‌برد، و در حال حاضر تحت درمان روانشناختی است.

کشف ۲۳۰ میخ و شیشه در معده بیمار + عکس

کشف میخ

گفتنی است؛ پزشکان معالج از بیماری روانی او خبردادند و گفتند این بیماری‌ها باعص بلعیدن چنین اشیایی می‌شود.

۰ نظر
Mahdiyar 27

واکسن کرونا ی‌ چین در مرحله‌ نهایی 2021

سخنگوی وزارت خارجه چین در مورد آخرین وضعیت تولید واکسن های ضد کرونا ساخت این کشور اظهار داشت: هم اکنون مرحله نهایی آزمایش بالینی پنج نوع واکسن ضد کرونا تولید چین در کشورهایی مانند امارات متحده عربی، برزیل، پاکستان و پرو در حال انجام است.

  واکسن کرونا

 

سخنگوی وزارت خارجه چین در مورد آخرین وضعیت تولید واکسن های ضد کرونا ساخت این کشور اظهار داشت: هم اکنون مرحله نهایی آزمایش بالینی پنج نوع واکسن ضد کرونا تولید چین در کشورهایی مانند امارات متحده عربی، برزیل، پاکستان و پرو در حال انجام است.

۰ نظر
Mahdiyar 27

تعطیلی 15 روزه بازار طلا و جواهر تهران

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد: بازار طلا و کلیه واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر تهران از روز شنبه اول آبانماه به مدت ۱۵ روز تعطیل است.
 

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد: بازار طلا و کلیه واحدهای صنفی اتحادیه طلا و جواهر تهران از روز شنبه اول آبانماه به مدت ۱۵ روز تعطیل است.

«ابراهیم محمدولی» امروز چهارشنبه، در رابطه با تعطیلی بازار طلا و جواهر گفت: درپی گسترش بیماری کرونا و رشد مبتلایان و تلفات این بیماری ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بر تعطیلی دو هفته ای اصناف غیرضرور را تصویب کرد، لذا طبق ابلاغ فرمانداری و اتاق اصناف کلیه واحدهای صنف طلا و جواهر تهران از روز شنبه اول آبانماه به مدت ۱۵ روز تعطیل خواهند بود.

وی افزود: براین اساس کلیه واحدهای صنفی این اتحادیه اعم از واحدهای فروشنده طلا، جواهر، نقره و سکه که در خیابان و یا مجتمع های تجاری و حتی بازار تهران فعالیت دارند ملزم به تعطیلی می باشند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن مهم دانستن این برهه زمانی برای سلامتی مردم خاطرنشان کرد: در موقیت کنونی که آمار مبتلایان و بیماران به کرونا در حال افزایش است، باید کلیه آحاد ملت از جمله اصناف همکاری لازم را برای کاهش تلفات و ریشه کن شدن این بیماری به کار بندند و بنده از همه اصناف به ویژه همکاران گرامی این صنف که با شکیبایی به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اهتمام می ورزند تشکر می کنم.

 تعطیلی 15 روزه بازار طلا و جواهر تهران

به گزارش ایرنا، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در نخستین اطلاعیه خود کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور را اعلام کرد که براساس آن مشاغل گروه یک در هیچ‌یک از وضعیت سه گانه تعطیل نمی‌شوند.

در این طرح، وضعیت شهرهای کل کشور به سه دسته زرد، نارنجی و قرمز و حوزه‌ها و فعالیت‌ها در همه این شهرها در پنج بخش: ادارات، تجاری، خدماتی و بازرگانی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، ترددها تقسیم شده است. وضعیت سه گانه و نوع محدودیت‌های مرتبط، متناسب با روند بیماری در هر شهر تعیین و اعمال ‌شود.

 تعطیلی

فهرست مشاغل گروه یک (مشاغل ضروری) که در هیچ یک از وضعیت‌های سه‌گانه تعطیل نمی‌شوند، شامل کارخانه‌های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشاورزی، شیلات و خدمات وابسته؛ مراکز زیرساختی و حیاتی، مراکز تامین و توزیع آب، برق، گاز، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت‌های تصفیه و تهویه هوا،

پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت؛ حمل و نقل عمومی کالا و مسافرِ برون شهری شامل ریلی، هوایی، جاده‌ای و دریایی؛ حمل و نقل عمومی درون شهری؛ ادارات و مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی، امدادی و ستادی؛ فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر مارکت‌ها، میوه فروشی‌ها و سبزی فروشی‌ها، میادین میوه و تره بار؛ مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته؛ و مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی نانوایی(تولید فراورده‌های نانوایی) می‌شود.

۰ نظر
Mahdiyar 27

محکومان مهریه به زندان نمی‌روند

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای لغو حبس محکومان به مهریه خبر داد.

مهریه

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: با مصوبه کمیسیون قضایی محکومان جرائم نقدی غیرعمد مانند مهریه، دیه و دیگر موارد غیرعمد به زندان نمی‌روند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این بر اساس مصوبه کمیسیون هر یک از طرفین (محکوم له و محکوم علیه)‌ درخواست تعدیل حکم دادگاه را بدهند، دادگاه با قید فوریت تشکیل جلسه می‌دهد و موضوع را بررسی می‌کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: این موضوع به آن معناست که اگر به عنوان مثال اگر حکمی صادر شده باشد که مثلاً در هر ماه یک سکه پرداخت شود، با تغییر قیمت آن ممکن است توان پرداخت کمتر یا بیشتر شود و به همین خاطر می‌توانند هر یک از طرفین درخواست دهند که برای این موضوع دادگاه تشکیل جلسه دهد.

۰ نظر
Mahdiyar 27

ماجرای تیراندازی در شرق تهران

اراذل و اوباشی که اقدام به تیراندازی و تخریب یک سوپرمارکت در فلکه اول مقداد کرده بودند، دستگیر شدند.
 

اراذل و اوباشی که اقدام به تیراندازی و تخریب یک سوپرمارکت در فلکه اول مقداد کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ یعقوب علی رجبیان گفت: چهاردهم مردادماه سال جاری، درگیری و تیراندازی در فلکه اول مقداد، به سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش داده شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های پلیس مشخص شد افراد شرور و اراذل و اوباش شهرستان پردیس، به تهران آمده و در فلکه اول مقداد برای تلافی، به دنبال بزرگ نمایی و قدرت نمایی بودند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: بر اساس تصاویر دوربین‌های مداربسته که در فضای مجازی نیز منتشر شده بود، این افراد به یک سوپرمارکت با سلاح گرم تیراندازی کرده و سپس با سلاح سرد وارد مغازه شده اند.

تیراندازی

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: این افراد به حضور یک مشتری زن در مغازه هیچ توجهی نکرده و اقدام به تهدید و تخریب مغازه کرده بودند، به طوریکه این زن از ترس زبنش بند بود.

وی درباره علت این اتفاق افزود: به نظر می‌رسد این افراد از قبل با یکدیگر خصومت داشته اند و این افراد شرور در حالت مستی برای قدرت نمایی اقدام به تخریب این مغازه، تهدید ساکنان و تیراندازی کرده اند.

سرهنگ رجبیان با اشاره به تعداد افرادی که دستگیر شده اند/ف اظهار کرد: هر سه نفری که این اقدام شرورانه را انجام داده بودند، دستگیر شدند. دو نفر این این متهمان سابقه سرقت و درگیری داشتند.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: این متهمان حین دستگیری، به ماموران پلیس نیز تعدی کردند.

این مقام انتظامی درباره کشفیات از این متهمان گفت: یک قبضه سلاح گرم کلت، فشنگ جنگی، چند چاقو و سه قمه کشف شد. همچنین خودرویی که با آن دست به این اقدام زده بودند نیز، توقیف شد.

 
۰ نظر
Mahdiyar 27