واگذاری رایگان 1 عدد توله سگ آپارتمانی مالتیز

واگذاری رایگان 1 عدد توله سگ آپارتمانی مالتیز

به افراد واجد شرایط.

پس از انتخاب حیوان خانگی مورد نظر برای دریافت فرم درخواست واگذاری رایگان حیوانات

اینجا کلیک کنید

و از قسمت نظرات درخواست خود را ارسال کنید.

افرادی که واجد شرایط نیستند به هیچ وجه درخواست ارسال نکنند.

توجه:(فقط به افراد دارای شرایط لازم واگذار میشوند.)

خصوصیات شخصیتی مالتیزها

سگ های مالتیز، دوست داشتنی، زیبا، بازیگوش و وفادار هستند و می توانند هر کسی را به عنوان دوست خود بپذیرند (انسان یا حیوان). این حیوانات بسیار باهوش هستند و هر جایی که هستند موجب شادی می شوند. از آن جایی که آن‌ها اشتیاق زیادی به یادگیری دارند، آموزش دادن سگ های مالتیز، به خصوص با استفاده از استراتژی تشویق، بسیار آسان است.

مانند دیگر سگ ها، سه عامل اصلی وراثت، آموزش و فعالیت های اجتماعی به شخصیت مالتیز ها شکل می دهد. به همین علت اگر وقت و علاقه کافی به مالتیزها اختصاص داده شود، می توانند حیواناتی بسیار باهوش و اجتماعی شوند.

برای اطمینان از سلامتی جسمی و شخصیتی مالتیز، سعی کنید پروش دهنده ای مورد اعتماد برای خرید حیوان خانگی خود بیابید. همچنین هنگام خرید مالتیز دقت کنید که اندازه ای مناسب داشته باشد (بیش از حد کوچک یا بزرگ نباشد)، زیاد فعال نباشد و نسبت به حیوانات دیگر خشن و زورگو نباشد. همچنین والدین (یا حداقل مادر) او را ببینید، زیرا همانند انسان ها حیوانات نیز بسیاری از خصوصیات خود را از والدین خود به ارث می برند.

همانطور که گفته شد استراتژی تشویقی در سگ های مالتیز معجزه می کند. این نژاد به اندازه ی کافی باهوش هستند که مهارت ها، نشانه‌ها و آموزش‌هایی که به آن ها داده می شود را به خوبی یاد بگیرند. اما شیوه ی ارائه آموزش باید صحیح و همراه با برنامه‌ریزی باشد.

مالتیزها انسان دوست هستند و بسیار به صاحبان خود وابسته می شوند. اما باید توجه داشت که اگر مورد بی توجهی و بد رفتاری قرار بگیرند، این پیوند شکسته شده و از نظر احساسی دچار مشکل می شوند. همچنین تحمل تنهایی برای سگ های مالتیز بسیار سخت است. به همین علت سعی کنید هیچگاه آن ها را برای مدت طولانی تنها و به حال خود رها نکنید.

بسیاری از نژادهای سگ‌ها، اجتماعی هستند و نیاز به آموزش‌های مربوطه دارند. اما اگر مالتیز ها با به کارگیری آموزش های مناسب به درستی اجتماعی شوند، مهارت های اجتماعی آن‌ها می تواند به شکل چشمگیری بالاتر از بسیاری از نژاد ها قرار گیرد. برای مثال یک مالتیز اجتماعی شده، هنگام ورود صاحبش یا افراد دیگر با صمیمیت و اشتیاق به بدرقه آن ها می رود و به اصطلاح به خوش آمد گویی می پردازد.

خوشبختانه مالتیزها سگ هایی کوچک هستند بنابراین می توانید در جهت افزایش مهارت های اجتماعی، آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف همراه خود بیرون ببرید.

بیشتر بخوانید: