متن در مورد ترجیح دادن

متن در مورد ترجیح دادن متن تنهایی رو ترجیح میدم تنهایی رو به همه چی ترجیح میدم پروفایل ترجیح دادن ترجیح تنهایی

در این مطلب گزیده ای از متن ها و جملات کوتاه و بسیار زیبا با موضوع ترجیح دادن را آماده کرده ایم، برای مطالعه مجموعه شعر و متن در مورد ترجیح دادن در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

 
 

تکست و عکس نوشته ترجیح دادن

 
 

ترجیح دادن , متن در مورد ترجیح دادن , عکس نوشته ترجیح دادن , عکس پروفایل ترجیح دادن

یک‌زن قوی، ترجیح میده تک و تنها باشه

تا توی رابطه ای باشه و مثل یک گزینه باهاش رفتار شه…

*****

میخوام بدونی هرچی بشه من تورو

ترجیح میدم به کل دنیا و آدماش . …

*****

یه چیزایی تو زندگی دیگه

 

مثل قبل نمیشه

مث اولین باری که

دلت رو به غرورت ترجیح دادی

و هردوش شکست!

*****

ترجیح میدم زیر بار مشکلات خودم له بشم تا زیر بار منت دیگران!

*****

پیر شدنت از اونجایی شروع میشه

که خونه موندن رو

به هرچیزی ترجیح میدی..!!

 

*****

آدم ها دو دسته هستن…

نصفشون گرگن…!

نصف دیگشون گوسفند…!

اما من ترجیح میدم چوپان باشم…

شماها همدیگرو بدرید

منم میشینم نی میزنم

*****

مردم به طور کلی ترجیح میدهند بمیرند تا عفو کنند.

تا این اندازه سخت است.

اگر خداوند به زبان ساده میگفت:

من به تو حق انتخاب میدهم، ببخشای یا بمیر!

خیلی از مردم میرفتند تا تابوتهایشان را سفارش دهند!

*****

به سلامتی هرکس که درونش داره میسوزه

اما ترجیح میده لباشو به هم بدوزه…

به سلامتی سوالایی ک پرسیده نمیشن اما جوابشون

بغض میشه تو دل ادم..!

به سلامتی خودمون که نه مخاطب بودیم نه خاص

چه برسه به مخاطب خاص!

 

*****

آرزوی هر شب من

مبادا که امشب دیگری تو را آرزو کند

و خدا، او را به من ترجیح دهد……

*****

قسم به روزی که

دلت را میشکنند،

دیگر منی نیستم که آرامت کنم…

دیگر تمام شد ،

تویی که مرا به دیگری ترجیح دادی،

دیگری نیز تو را به دیگری ترجیح خواهد داد…

شک نکن جانم !

زمین به طرز عجیبی گرد است…!…

*****

عشق یعنی خواسته های یکی

دیگه رو به خواسته های

خودت ترجیح بدی …

*****

تنهایی را ترجیح بده به تن‌هایی که روحشان با دیگریست !

تنهایی تقدیر من نیست ، ترجیح من است

*****

فاجعه اون‌جاست که یک نفر و به همه دنیا و ادمهاش ترجیح میدی

بعد همون ادم

ساده‌ترین چیزها رو به تو ترجیح میده!

*****

من اگه قرار باشه هر بار تلاش کنم که بگم وجود دارم

مثل ارسال یه پیام به کسی که سراغی نمیگیره

فراموش شدن رو ترجیح میدم

*****

من فراموشی را به کینه ترجیح می دهم

‏هر کسی لایق به یاد آوردن نیست.