متن در مورد صبحانه به انگلیسی متن صبحانه با دوست متن در مورد صبحانه عاشقانه متن صبحانه پاییزی متن صبحانه کنار دریا پیام صبحانه سالم متن صبحانه در طبیعت متن صبحانه عاشقانه دونفره

در این مطلب گزیده ای از متن ها و جملات کوتاه و بسیار زیبا با موضوع صبحانه را آماده کرده ایم، برای مطالعه مجموعه شعر و متن در مورد صبحانه در ادامه با همراه باشید.

 
 

تکست و عکس نوشته صبحانه

 
 

متن در مورد صبحانه , عکس نوشته صبحانه , عکس پروفایل صبحانه

مشتاقانه منتظرم که هر صبح کنار تو از خواب بیدار شوم

و با هم از صبحانه دو نفره لذت ببریم.

چه شیوه شگفت انگیزی برای شروع روز!

*****

اصلا بگذار ببینم

تو نباشی چه اتفاقی می افتد مگر؟

صبح صبحانه ام را می خورم

 

با خیال آسوده به سر کار می روم

نهار که شد

یه دل سیر نهار می خورم

شب که شد

شب؟؟

شب که بشود من بدون تو

میمیرم…!

*****

امروز هم مثل همیشه

من …

 

لبخندهایم راتوی فنجان چای صبحانه ات حل می کنم

و به خوردت می دهم!

تا روزت شیرین شود…

.️روزت به شیرینی عسل

*****

بهتر از شب هایی که

خوابت را ببینم

صبحی است

که آن طرف میز صبحانه

نشسته باشی ..

و سیر تا پیاز خوابم را

برایت تعریف کنم

*****

یه صبح رویایی وقتیه که من، تو رو برای صبحانه کنار خودم داشته باشم!

*****

برای صبحانه صبحگاهی تو، می خواهم برایت

یک فنجان آرزوهای گرم برای یک روز شگفت انگیز بفرستم

مقداری نوازش روی نان عشقت پاشیده ام

تا تو را پر انرژی نگه دارد و کمک کند تا به مسیرت ادامه دهی

و مقداری آغوش و بغل که همه غصه ها را دور کند

آرزو می کنم که صبح خوب و روز خارق العاده ای داشته باشی

*****

اگر می‌دانستی جایت

سر میز صبحانه چقدر خالی است

و قهوه

منهای شیرین‌زبانی تو

چقدر تلخ

من و این آفتاب بی‌پروا را

آن‌قدر چشم‌انتظار نمی‌گذاشتی

*****

چرخش قاشق میان استکان چای

رقص آرام تو را در آشپزخانه به یادم می آورد

و تُردی نان صبح

چیزی ست شبیه زمزمه ای که زیر لب می خواندی

*****

باش تا میوه‌ی غرورت برسد.

ای زنی که صبحانه‌ی خورشید در پیراهنِ توست،

پیروزیِ عشق نصیبِ تو باد

*****

صبحانه تـــون

یک دعای نـاب از ته دل

الهی

همیشه خــونـه دلتون گرم

فنـجــون عشقتــون پــــــر مهر

دستاتــون پـر روزی

نگـــــاهتون قشنگ

دلتون لبریز از شادی

*****

صبح تمام عاشقانه ها را باید با #تُ خواند

با #تُ بیدار شد صبحانه را به هوای #تُ صرف کرد

و برای هر صبح آغازی شد تا صبحهای دیگر …

*****

صبح است

بخند و هم بخندانم

صبحانه یِ بی شکر نمی خواهم…

*****

صبحت بخیر عشقم!

این همیشه باعث خوشحالی منه که

صبحانه مورد علاقه ات رو آماده کنم

برات قهوه درست کنم

و شیرین ترین بوسه های صبح رو بهت تقدیم کنم

اگه هر صبح همین طور باشه،

اون وقت من شادترین دختر دنیا خواهم بود.

دوستت دارم عزیزم!

*****

یک استکان بوسه داغ…

یه بشقاب بزرگ عشق بی پیرایه…

یه پیاله گل سرخ…

یه کف دست نان صداقت…

از شکر خودت هم کمی بریز تا شیرین شود…

این صبحانه عشق است

با تو خوردن صفا دارد…

صبح نازت بخیر عشقم

*****

امروز صبحانه من تو بودی

نان گرم و شیر و عسل

روزنامه‌ها و خبر

صبحانه امروزم برشی از تو بود.

سیرم از این جهان

اشتهای تو دارم…

*****

دستانت را میگیرم

و عطر صبح را با هم نفس می کشیم

لبخند میزنی

و جرعه ای از چای ات را آرام مینوشی

زل زدن در چشمان تو

صبحم را به عجیب ترین حالت ممکن بخیر میکند