متن زیبای صبح بخیر

صبح است

چه بی تابانه می خواهمت

و برای گفتن دوستت دارم

لحظه شماری می کنم

دلنوشته صبح بخیر

می‌ خواهم

هر صبح که پنجره

را باز میکنی

آن درخت روبه‌ رو من باشم

فصل تازه من باشم

آفتاب من باشم

استکان چای من باشم

و هر پرنده‌ای

که نان از انگشتان

تو میگیرد.

روزبه سوهانی

اس ام اس صبح بخیر گفتن (۴)

جملات عاشقانه صبح

جهان، شب را صبح می‌کند

به امید خورشید؛

من به امید تو!

آیدین غلام حسینی


قهر ما شوخى ترین

رخدادِ عاشق بودن است …

صبحِ خندان هدیه آوردم،

بخیرش را بگو …

محمدصادق زمانی


عشق است

اینکه یک نفر آغاز می‌‌کند

هر روز صبح را

به هوای سلام تو..

امید نقوی

http://videosfriend.info/ - ویسگون

گل از پیراهنت چینم

که زلف شب بیارایم،

چراغ از خنده‌ات گیرم

که راه صبح بگشایم!

حسین منزوی


باز شدن چشمانم

هر روز صبح ؛

یعنى خدا

دوست داشتنت را تمدید کرده

قدرش را می دانم …

متن صبح بخیر زیبا و پر انرژی عاشقانه برای عشقم + عکس نوشته

صبح است و هوای دل من

مثل بهار است

پلکی بزن و

صبح‌بخیر غزلم باش..

مجتبی رافعی

متن صبح بخیر عاشقانه و زیبا + عکس های رمانتیک و عاشقانه صبح بخیر عزیزم

صبح

یعنی آغاز

آغاز یک عبور

و دریچه یک سلام

گوش کن!

در نبض کودکانه ی صبح

این راز برکت است که می نوازد

به حرکت سلام کن


صبح ‌آمده تا دست پر از روزیِ خورشید

بر قامت تاریکیِ شب نور بریزد

تا هر چه دل ‌آشوبی ‌و تشویش‌ و خرا‌بی‌ست

از ساحتِ آرامشتان، دور بریزد…


چشم بگشا تا طلوع آسمان پیدا شود

اطلسی های زمان در هر نفس شیدا شود

عطر یاس چشمهایت نور می بخشد به صبح

از شمیم دیدگانت در دلم غوغا شود


صبح‌هایی هست

سپید، شیرین

دلچسب، عطرآگین

مثل صبح امروز

که با تو بخیر می‌شود!

باران قیصری


باز صبح شد

و دوست داشتن تو

با جان و دل آغاز شد..

امید آذر


هر طلوعی تولدی دوباره است

و هر تولدی شروعی دوباره!

صبحتون بخیر

لبتون خندون

دلتون بی غم

زندگیتون پر از عشق و امید

صبح بخیر دوستان

متن صبح بخیر رسمی و اداری | اس ام اس صبح بخیر ادبی به همکاران و دوستان


کاش دنیا بفهمد که

زمین ثابت است

هر روز

خورشید به عشق زیباترین دختر دنیا

زمین را دور می زند

سلام زیباترین زن دنیا

صبحت بخیر


صبح، آغاز عشق است

آسمان خورشید را

در آغوش می‌گیرد

من، تو را..

لیلا مقربی


امیدوارم روزتان را

با یک دنیا امید

یک بغل آرزو

و یک عالمه انرژی مثبت

شروع کنید

صبح بخیر

Mahsms.com

امروز با چشم بسته بیدار می‌شوم

بگذار امتداد رویای تو را

به صبح و خورشید و برگ

پیوند بزنم…

مسعود مولایی


یک نفر هست که

خودش نیست !

ولی خاطره اش ،

صبح هر روز

مرا سخت بغل می گیرد …


سلام صبح شده،

شیشه مه گرفته ی زندگیت را

پاک نمی کنی؟

منظره قشنگی در انتظارته

امروز

اولین روز از بقیه زندگی توست


خورشید من

درون دو پلک قشنگ توست

روزم به نور چشم تو

آغاز می شود . . .

فرهاد شریفی