به تو که می رسم مکث می کنم

انگار که در زیباییت چیزی جا گذاشته ام!

مثلا در صدایت آرامش، و در چشم هایت زندگی!

*****

هر لحظه که صدای تو را گوش می کنم

هر قدر غصه هست فراموش می کنم

*****

 

صدایت را بفرست

تا چون پیچکی در آن بیاویزم و

از این تالاب بگریزم …

*****

عطر صدای تو دلتنگم می کند

انگار پرتقالی را بارها چیده ام

دوباره بچینم

و منتظر باشم

عده ای برای شکستن شاخه هایم بیایند…

صدای تو

 

پونه ای خشک است

در دستانم

که هر چه بیشتر خُردش می کنم

بیشتر عطرش زندگی را برمی دارد.

*****

 

صدای خود را پیدا کنید

و به دیگران کمک کنید تا صدای خود را پیدا کنند

*****

ایرانسل یا همراه اول فرقی نداره

صدات

به هر خطی اعتبار می بخشه

*****

چقدر خوبه؛

آدم یه نفرو داشته باشه که با صداش آروم شه،

حتی تو بدترین شرایط…

*****

 

همیشه یه نفر هست که شنیدن صداش

مثل گوش دادن به یه آهنگ میتونه آرومت کنه…

*****

یه نَفَر و دوست دارم چون وقتی بهش فکر میکنم

لبخند میزنم، ضربان قلبم تند میشه، صداش بهم آرامش میده…

به تنهایی میتونه تمام حسای خوبو بهم بده…

*****

حرف که میزنه

حواسم پرت صداش میشه

نیگاش که میکنم پرت چشماش!

*****

 

‏بهت که فکر میکنم هم‌زمان صدات تو سرم پلی میشه…!

*****

نگاه

از صدای تو

ایمن می شود

چه مومنانه

نام مرا آواز می‌کنی

*****

صدایت عطرت نامه‌هایت

و شماره‌ی تلفن و صندوق پستی ات را

می آویزمشان به کمد سال جدید و …

اقامت دائمی در قلبم را به تو می دهم

*****

 

صبح است

و من منتظر شنیدن “سلام” تو …

که صدایت

شروع زندگیست…

*****

شبیهِ ساحل،

آغوش باز کن،

تا خیالِ دریا بودن کنم!

خدایم باش تا با شعر عبادت ‌شوی!

مجنون بخوان مرا تا قاب بگیرم صدایت را‌!

حالا دیگر از سینه ی دیوار هم

نجوایِ دوستت دارم ‌می آید!

بیشتر دیوانگی کنم…

با من، ما می شوی؟