در لیست بهترین 11 بازی رایگان ایکس‌باکس (برتر) Xbox کدام بازی ها قراردارند؟ بهترین بازی های رایگان ایکس‌باکس (برتر) کدام بازی ها میباشند؟ برترین بازی های رایگان ایکس‌باکس Xbox (برتر) کدام بازی ها میباشند؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه مجله اینترنتی ماهتوتا باشید.

به طور کلی بازی‌های ویدئویی سرگرمی ارزانی نیستند. با اینحال با پتانسیل بسیار بالای بازی‌های رایگان ما شاهد موارد بسیاری در این دسته هستیم. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید کاتالوگ خود را گسترش دهید بدون اینکه ذره‌ای هزینه پرداخت کنید. اگر برایتان سؤال است که چگونه شرکت‌ها از این موارد درآمد کسب می‌کنند پاسخش در پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. برای مثال یک اسکین یا یک آیتم که شما بسیار به آن علاقه‌ دارید و مجبور هستید آن را بخرید.

11 بازی رایگان ایکس‌باکس

در این لیست ما تعدادی از بازی‌های رایگان برای کنسول‌های مایکروسافت را برای شما آورده‌ایم. ما تمام سعی خود را کردیم تا اکثر سبک‌ها در آن قرار بگیرد و سلایق بسیار تحت پوشش آن باشند،با مجله اینترنتی ماهتوتا همراه باشید.

دنیای تانک‌ها (World of Tanks)

تهیه‌کننده: Wargaming / سازنده: Wargaming
سبک: چند نفره‌ی آنلاین

بازی World of Tanks

این بازی نیز حدود ۱۰ سال پیش عرضه شد. با اینحال از همان زمان عرضه عنوانی متفاوت بود. این بازی به شما کلکسیون گسترده‌ای از وسایل نقلیه جنگی را ارائه خواهد داد. از طرفی بخش چند نفره آن نیز هنوز یکی از بهترین موارد آنلاین این مدت است.

شما در بخش چند نفره، در برابر افراد دیگر با وسایل نقلیه مبارزاتی مخصوص خود قرار گرفته و شروع به جنگ می‌کنید. از طرفی حالت واقع گرایانه موجود به همراه پشتیبانی زیاد شرکت سازنده باعث شده تا دنیای تانک‌ها همچنان زنده باقی بماند. نکته جالب اینجاست که تا الان کرکترهای بسیاری در این بازی حضور داشته‌اند و به همین دلیل تنوع آن نیز بسیار است.

حتما بخوانید »11 بازی برتر که به مسائل مهم اخلاقی می‌پردازند

براولهالا (Brawlhalla)

تهیه‌کننده: Ubisoft / سازنده: Blue Mammoth Games
سبک: مبارزه‌ای

بهترین بازی رایگان ایکس‌باکس

در این مدت بازی‌های بسیاری در زمینه فایتینگ منتشر شده‌‍‌اند که از سوپر اسمش بروز (Super Smash Bros) الگو گرفته‌اند. در این میان براولهالا یکی از موارد بسیار خوب است.

این بازی با کرکترهای بسیار جذاب و مکانیسم جالب، باعث شده تا در این مدت مخاطبان زیادی بدست آورد. نکته جالب این بازی کرکترهای آن است که اکثراً آشنا بوده از بازی‌های قدیمی هستند. با وجود این کرکترها شما می‌توانید تعدادی از مبارزاتی که همواره در مورد آن‌ها فکر می‌کردید را بسازید.

برای مثال لارا کرافت در برابر یک وایکینگ یا شخصیت‌های دیگر. به عنوان یک بازی رایگان براولهالا در محتوای خود بسیار بخشنده است. به حدی که تقریباً تمام کرکترها و نقشه‌های آن رایگان است. همینطور اینکه با توجه به اکشن بسیار زیبای این بازی قرار است حسابی درگیر آن شوید.

حتما بخوانید » بهترین بازی‌ های کامپیوتر

ندای وظیفه: وارزون (Call of Duty: Warzone)

تهیه‌کننده: Activision / سازنده: Infinity Ward
سبک: اکشن اول شخص بتل رویال

بازی Warzone

شاید بتوان این بازی را در قله بهترین بازی‌های بتل رویال دانست. در اصل وارزون هرچیزی که شما از یک بازی بتل رویال بخواهید در خود دارد. نقشه‌ها گنجایش بیش از ۱۵۰ بازیکن را داشته و این بازی مدام حلقه حضور بازیکنان را تنگ‌تر می‌کند. به همین علت شما مدام با بازیکنان روبرو خواهید شد.

از طرفی تعدادی حالت جدید نیز به بازی اضافه شده تا به تنوع آن اضافه کند. از طرفی گیم‌پلی بازی نیز مشابه ندای وظیفه‌های دیگر است. یک گیم‌پلی بسیار کامل که حدود ۱۰ سال است این مجموعه را به پیش می‌برد.

اوایل بازی نیز شما با یک سری راهنما روبرو خواهید شد تا کامل بازی را به شما بیاموزند. در اصل وارزون یک محتوای اضافه نسبت به مجموعه ندای وظیفه است ولی از بسیاری از موارد اصلی بهتر است!

حتما بخوانید » بهترین بازی های 2021 برای PC، کنسول و اندروید

هیلو اینفینیت (Halo Infinite)

تهیه‌کننده: Xbox Game Studios / سازنده: ۳۴۳ Industries
سبک: اکشن اول شخص، چند نفره آنلاین

بازی Halo Infinite

هیلو اینفینیت با وجود اینکه یک بازی جدید است اما عملکرد بسیار خوبی در زمینه آنلاین داشته است.

مایکروسافت تصمیم گرفت تا ۲۰ سالگی ایکس‌باکس را به بهترین نحو جشن بگیرد. ازن شرکت با عرضه هیلو اینفینیت و مخصوصاً بخش رایگان چند نفره آن این کار را انجام داد.

در مقایسه با موارد قبلی هیلو که توسط ۳۴۳ ساخته شده بود به نظر می‌رسد اینفینیت یک بازی بالغ‌تر است. به حالتی که این شرکت دست از نوآوری برداشته و تصمیم گرفته تا کاری را کند که هیلو در آن بسیار خوب است. بخش داستان رایگان نیست ولی بخش آنلاین آن کاملاً رایگان بوده و به شدت خوب است. قطعاً هیلو جدید جا برای پیشرفت دارد ولی به جرأت یکی از بهترین بازی‌های شوتر آنلاین موجود در حال حاضر است.

حتما بخوانید » بازی ‌گروهی

غریزه قاتل (Killer Instinct)

تهیه‌کننده: Xbox Game Studios / سازنده: Double Helix Games، Iron Galaxy Studios
سبک: مبارزه‌ای

بازی Killer Instinct

غریزه قاتل یکی از عناوین قدیمی در زمینه فایتینگ است. شاید بتوان این بازی را یک عنوان آندرریتد نامید به دلیل اینکه به شدت مهیج است. یکی از نکات منفی این بازی رایگان بودن تنها یک کرکتر موجود در آن است. به همین دلیل شما را مجبور خواهد کرد تا هزینه بیشتری برای تجربه آن بپردازید.

بازی Xbox

با اینحال به راحتی غریزه قاتل با مورتال کامبت و استریت فایتر رقابت می‌کند. با وجود گذشت چندسال از عرضه این بازی همچنان با گیم‌پلی سریع و حس خوب ضربه یک تجربه بسیار عالی را در اختیار شما خواهد گذاشت. اگر شما از آن لذت ببرید می‌توانید آن را به راحتی از فروشگاه مایکروسافت یا از طریق گیم‌پس خریداری کنید.

حتما بخوانید » بهترین بازی های دونفره

راکت لیگ (Rocket League)

تهیه‌کننده: Epic Games / سازنده: Psyonix
سبک: چند نفره آنلاین

بازی Rocket League

ماشین‌های دارای موشک، یک توپ بزرگ و استادیوم، دقیقاً مواردی هستند که راکت لیگ را توصیف می‌کنند. نگران نباشید این استادیوم به حدی بزرگ هست که بتواند این توپ بزرگ را در بر بگیرد.

راکت لیگ با وجود چندین سال که از عرضه آن می‌گذرد همچنان یک تجربه بسیار جالب است. شما این بازی را در هیچ‌جای دیگر مشاهده نخواهید کرد از طرفی گیم‌پلی آن نیز همواره روان و خاص بوده و هیچ‌وقت تکراری نخواهد شد. به ثمر رساندن یک گل در این بازی آنقدر دشوار است که شما تا چند ماه در مورد آن صحبت خواهید کرد. بازی راکت لیگ یک تجربه اسپورت الکترونیک بسیار خوب و لذت بخش است و چیزی است که قطعاً از تجربه آن خسته نخواهید شد.

حتما بخوانید » بازی گروهی برای طرفداران مافیا

وارفریم (Warframe)

تهیه‌کننده: Digital Extremes / سازنده: Digital Extremes
سبک: نقش‌آفرینی اکشن آنلاین

بازی Warframe

وارفریم نزدیک ۱۰ سال است که در دنیای بازی‌های ویدئویی حضور دارد. این بازی را می‌توان یک الگو برای پشتیبانی از یک محصول دانست. هر آپدیت جدیدی به وارفریم محتوای بسیار با ارزشی را اضافه خواهد کرد. در سال ۲۰۱۳ زمانی که وارفریم عرضه شد تنها یک بازی ساده بود. در حال حاضر با چیزی که ۸ سال پیش بوده تفاوت بسیاری کرده و بسیار کامل‌تر شده است.

بازی ایکس‌باکس

از طرفی بخش داستانی آن نیز به شدت جالب است. بخش آنلاین وارفریم نیز به شدت گسترده بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. از طرفی با محتوای زیاد موجود در این بازی احتمال اینکه شما حوصله‌تان سر برود بسیار کم است. لذت این بازی بسیار زیاد است و از طرفی اگر تصمیم بگیرید مقداری برای آن هزینه کنید، بیشتر هم خواهد شد.

حتما بخوانید » بهترین بازی‌های استراتژی

دستینی ۲ (Destiny 2)

تهیه‌کننده: Bungie / سازنده: Bungie
سبک: نقش‌آفرینی اکشن، چند نفره آنلاین

بازی Destiny 2

اگر شما قصد خرید هیچکدام از بسته‌های الحاقی دستینی ۲ را ندارید، دستینی ۲ باز هم یک بازی رایگان خوب است. این بازی موارد بسیاری را به شما عرضه کرده و از طرفی شما را ساعت‌ها درگیر خواهد کرد. بخش داستان نور جدید (New Light) در حال حاضر رایگان بوده و یک تجربه بسیار خوب را در کنار بازی اصلی به شما ارائه خواهد داد. در حالت رایگان اسلحه‌های بسیاری وجود داشته و از طرفی دشمنان زیادی نیز وجود دارند.

حتما بخوانید » بازی نقش‌آفرینی

همینطور اینکه با توجه به گیم‌پلی بسیار روان این بازی بخش چند نفره آن نیز به شدت لذت بخش است. شاید بخش رایگان دستینی ۲ به اندازه بخش هزینه دار آن غنی نباشد اما یک تجربه بسیار خوب و کامل از مجموعه دستینی است. چیزی که شما را ساعت‌ها با محتوای خود درگیر خواهد کرد.

حتما بخوانید » بازی فلسفی

فورتنایت (Fortnite)

تهیه‌کننده: Epic Games / سازنده: Epic Games
سبک: بتل رویال، چند نفره آنلاین بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس

فورتنایت را به راحتی می‌توان یکی از بزرگترین بازی‌های تاریخ دانست. با به روزرسانی‌های دائم و رویدادهای بسیار به همراه حضور بسیاری از سلبریتی‌ها داخل آن فورتنایت توانست مخاطبان بسیاری جذب کند. هسته فورتنایت یک بازی بتل رویال کامل و بدون اشکال است. نکته مهم در فورتنایت استفاده از چوب و مواد دیگر برای ساخت یک محافظ یا یک خانه است.

حتما بخوانید » بهترین بازی های ویدئویی

شرکت اپیک که سازنده فورتنایت است این بازی را تبدیل به یک مکان برای رقابت، دوستی، خلاقیت و ارتباطات اجتماعی کرده است. چیزی که باعث شده صنعت گیمینگ حول آن بچرخد. به یاد داشته باشید که فوتنایت به طور کامل رایگان است!

ایپکس لجندز (Apex Legends)

تهیه‌کننده: Electronic Arts / سازنده: Respawn Entertainment
سبک: اکشن اول شخص بتل رویال بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس بازی رایگان ایکس‌باکس

ایپکس لجندز در این مدت طرفداران بسیاری بدست آورد و توانست یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال بشود.

در سال ۲۰۱۹ الکترونیک آرتز به صورت ناگهانی بازی ایپکس لجندز را عرضه کرد. سازنده این بازی شرکت ریسپاون (Respawn) بوده و توانسته یکی از مشهورترین موارد در سبک بتل رویال باشد.

بیشتر بخوانید » 17 بازی سبک بقا Survival برای کامپیوتر (برتر)

زیبایی ایپکس در سادگی و ارتباط گسترده میان هم تیمی‌های آن است. در اصل سیستم اشاره‌ی موجود در بازی ایپکس را می‌توان بهترین مورد در سبک شوتر دانست. در کنار این موارد طراحی بی‌نظیر نقشه‌ها و گیم‌پلی بسیار روان باعث می‌شود تا تجربه ایپکس بسیار خاص باشد.

حتما بخوانید » بازی ترسناک

ریسپاون پس از عرضه نیز پشتیبانی بسیار خوبی از این بازی کرد. به صورتی که تمرکز آن بیشتر روی کیفیت بود تا روی کمیت. به همین دلیل این بازی تغییرات زیادی در این مدت کرده اما همواره بهتر شده است.

در ادامه بخوانید » ایکس باکس سری اس ۴ ترافلاپس قدرت GPU و ۷.۵ گیگ رم