در این مطلب گزیده ای از متن ها و جملات کوتاه و بسیار زیبا با موضوع برگشتن به عقب را آماده کرده ایم، برای مطالعه مجموعه شعر و متن در مورد برگشتن به عقب در ادامه با همراه باشید.

تکست و عکس نوشته برگشتن به عقب

برگشتن به عقب , متن در مورد برگشتن به عقب , عکس نوشته پروفایل برگشتن به عقب

کاش میتونستم تو زندگی به عقب برگردم،

نه برای تغییر دادنش

فقط برای اینکه چند تا چیز را دوباره احساس کنم.

*****

به عقب برگشتن و شخم زدن گذشته کار آدمهای شکست خورده هست

آدمهای موفق تنها از گذشته درس میگیرن و به سمت جلو حرکت میکنن

اونها بعد از درس گرفتن از گذشته دیگه چیزی به اسم گذشته رو نمیشناسن

 

و فقط روی زمان حال و آینده شون تمرکز میکنن

اگه میخوای آدم موفقی بشی مثل آدمای موفق رفتار کن

و یکی از رفتارهای آدم های موفق هم همینه که به گذشته بها نمیدن

و نمیذارن که گذشته زندگی حال و آینده شون رو خراب کن

*****

شاید اگر به عقب برمی‌گشتم

طور دیگری زندگی می‌کردم،

طور دیگری نفس می‌کشیدم و طور دیگری دنیا را می‌دیدم،

اگر به عقب برمی‌گشتم باز هم به دیدنت می‌آمدم

باز هم برای بودنت لحظه‌شماری می‌کردم… باز هم دلتنگت می‌شدم!

 

اگر به عقب برمی‌گشتم باز هم دوستت داشتم،

فقط… فقط به رویت نمی‌آوردم تا همیشه غریبه بمانی!

آدم از غریبه‌ها انتظاری ندارد!

*****

با تو می‌شود…

عمر رفته را به عقب برگشت…

جوان و جوان و جوانتر شد…

*****

دیر است دیگر آنقدر مرده‌ای که نگاهم از تو عبور می‌کند

و برای دوباره دیدنت باید آنقدر به عقب برگردم تا نسلم منقرض بشود…

*****

همه ما یک روز به گذشته برمی گردیم

و برای کسانی که دوستمان داشتند

و رهایشان کردیم

سخت خواهیم گریست ……

*****

چنان در عشق های

یک طرفه

غرق شده ایم

که وقتی

 
 

به گذشته فکر می کنیم

شرمنده احساسمان می شویم….

*****

بگو و مگو صرفا وقت تلف کردن است؛

چون تو نمی‌توانی گذشته را تغییر بدهی

فقط می‌توانی از آن درس عبرت بگیری ……

*****

روال زندگى بدین گونه است :

زندگى پر از اتفاقات گذرا و موقت است

و همین اتفاقات هستند که زندگى را زندگى مى‌کنند

گذشته مثل قدم زدن روى ماسه، ردى به جا مى‌گذارد

اما در هرحال باید به سوى آینده حرکت کنیم ……

*****

برگشتن به رابطه ای که قبلا تموم شده مثل پوشیدن لباس کثیفات بعد از حمومه ..

*****

ممکنه هِزار سال منتظر برگشتن یکی بمونی ولی اگه برگشت قبولش نکنی

‏چون عاشقِ اون آدمی بودی که به نظرت “قرار نبوده بره” …!!

*****

گاهی وقتا برگشتن به عقب لازمه، تو باید به خاطراتت برگردی

به اتفاقایی که پشت سر گذروندی برگردی و ببینی که چه کارهایی انجام دادی

واکنشت نسبت به مسائل مختلف چی بوده

و در کل چه عکس العملی در گذشته از خودت نشون دادی

تو برای اینکه بتونی آینده ای مطمئن و درست برای خودت بسازی

نیاز به این داری تا به عقب برگردی و همه چیز رو تجزیه و تحلیل کنی

تا از گذشته ات درس بگیری و برای آینده ات از این درس استفاده کنی.

*****

کاش میشد به گذشته برگشت

و اشتباهات گذشته را مرتکب نشد…

*****

دنیا رو اگه زیرو رو کنم محاله جز تو آرزو کنم

بهترین حس دنیا اینه که تو قلب تو زندگی کنم

تو عشق ایده آل منی دارم گرفتار تو میشم

خوشبختی اینه که با تو زندگی کنم

هرچی برگردم عقب باز انتخابت میکنم

به تو و این آدما عشقمو ثابت میکنم.

*****

واسه تو یجوری دلتنگم که میخوام به عقب برگردم