احمد صفایی حیف شد

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام حیف شد + متن آهنگ

Ahmad SafaeiHeyf Shod

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی حیف شد

 

 

متن آهنگ حیف شد از احمد صفایی


از نگاه تو دارم دور میشم غم به جای تو یه دم میاد پیشم تو سرم اینه که بعد تو چی میشم دلخورم از سرنوشتی که عمر من رفت پای عشقی که قرار نبود سهمِ من بشه راه قلبتو با قلبِ من یکی کن حاله من بی تو خرابه فکری کن که از تمومه دنیا دست کشیدم دوری دلخراشه واسم سخته جام تو قلبه تو نباشه اگه نبینمت عمرم آخراشه کی شد که منو تو حرفِ همو بفهمیم حیف شد میشد جای غم بگیم بخندیم طی شد نشد به هم دل ببندیم سرد شد تبِ عشقه منو تو غمت درد شد دله تو مردد شد به سادگی ازم رد شد راه قلبتو با قلبِ من یکی کن حاله من بی تو خرابه فکری کن که از تمومه دنیا دست کشیدم دوری دلخراشه واسم سخته جام تو قلبه تو نباشه اگه نبینمت عمرم آخراشه کی شد که منو تو حرفِ همو بفهمیم حیف شد میشد جای غم بگیم بخندیم طی شد نشد به هم دل ببندیم سرد شد تبِ عشقه منو تو غمت درد شد دله تو مردد شد به سادگی ازم رد شد