مجله اینترنتی ، مجله سبک زندگی ، مجله موفقیت ، کپشن ، مجله سلامت ، مجله فناوری ، مجله پیشرفت ، مجله آشپزی ، گردشگری....

واگذاری رایگان سگ،گربه و انواع حیوانات مجاز خانگی

چی فان درستاد ساماندهی اینترنتی وزارت ارشاد ایران ثبت گردیده است

و تمام مطالب و محتوای این وب سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

پس از انتخاب حیوان خانگی مورد نظر برای دریافت فرم درخواست واگذاری رایگان حیوانات

اینجا کلیک کنید

پس از بارگزاری صفحه و بر روی دکمه قبول میکنم کلیک کنید.

و از قسمت نظرات درخواست خود را ارسال کنید.

افرادی که واجد شرایط نیستند به هیچ وجه درخواست ارسال نکنند.

برخی را الهه و معجزه‌ای. مرا اما دوزخی و عذاب

تقدیری شوم

نوا‌ های پنهانت از تقدیری شوم خبر میدهد

در نوا‌ های پنهانت از تقدیری شوم خبر می‌رسد.
تمامی پیمان‌ های قدیسی نفرین می‌شوند.
و سعادت حرمت از کف می‌دهد.
و چنان نیروی گیرایی در آن‌ها می‌گذرد،


که من به تکرار می‌گویم:
این تو بودی که با وسوسه‌ی زیبایی‌ات،
فرشتگان را به پایین کشاندی،
و هنگامی که به ایمان طعنه می‌زنی،
ناگاه بر فراز سرت،
هاله‌ ای ارغوانی‌ فام و خاکستری جلوه‌گر می‌شود،
که زمانی آن را دیده بودم من.
نه خیری نه شر با اینجا بیگانه‌ای یکسر.
چه حکیمانه گفته‌اند:برخی را الهه و معجزه‌ای.

مرا اما دوزخی و عذاب.

من نمی‌دانم در سپیده‌دم،
در آن ساعتی که دیگر در من توانی نبود،
چگونه از پایی درنیامدم،
و باز هم در پی سیمای تو بودم و،
برایت آرامش طلب می‌کردم.
می‌خواستم که دشمن هم باشیم،
پس چرا،
چمن‌زاری پُرگل و آسمانی پُرستاره پیش‌ کشم کردی،
و همه این نفرین زیبایی‌ ات را
به من بخشیدی؟

نوازش‌ های خوفناکِ تو فریب‌ کار تر از فجر شمال است
هوش رباتر از باده‌ی زرین و کوتاه‌تر از عشق یک کولی.

سرخوشیِ شومی بود پامال‌ کردن مقدسات مکتوم
و این شهوت جانکاهِ هم‌ چون افسنتین
لذتی هولناک بوده‌است،برای قلب من.

الکساندر بلوک

برایت آرامش طلب می‌کردم

شعر

شعر انگلیسی

شعر ترجمه

شعر فارسی

فرشتگان را به پایین کشاندی

نفرین می‌شوند

Mahdiyar 27

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی