زانیار نه نمیشه

دانلود آهنگ جدید زانیار به نام نه نمیشه + متن آهنگ

XaniarNa Nemishe

دانلود آهنگ جدید زانیار نه نمیشه

 

 

متن آهنگ نه نمیشه از زانیار


دور نشو از من نگیر این آرامشو ول کنم دستاتو میمیرم میخواستم تو رو هر روز پیشم ببینم تو بری دلشوره میگیرم نمیشه کنار بیام با بد حالیام با یه قلب داغون این روزا نمیشه فکرم نره به سمته حرفات به خاطرمون این روزا نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت نه نمیشه با هرکی که باشم دلم با توء تا همیشه نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت نه نمیشه با هرکی که باشم دلم با توء تا همیشه نه نمیشه تمومه لحظامو گذاشتن به پای تو غرق رویا شدم به هوای تو عاشقت میمونم منو باور کن بدون که برای من بس نیست این خیال تو یه شهر رو میگردم دنیال تو بعده تو داغونم منو باور کن نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت نه نمیشه با هرکی که باشم دلم با توء تا همیشه نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت نه نمیشه با هرکی که باشم دلم با توء تا همیشه نه نمیشه دور نشو از من نگیر این آرامشو دور نشو از من نگیر این آرامشو