احمد صفایی آینده

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام آینده + متن آهنگ

Ahmad SafaeiAyande

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی آینده

 

 

متن آهنگ آینده از احمد صفایی


ازت ممنونم که هستی نذاشتی که من تنها شم میخوام که با حضور تو توو فکر آینده باشم چقد حس قشنگیه که سر شه هر روزم با تو من اونقدم عاشقت هستم به هیشکی نمیدم جاتو دلم دلتنگ چشماته با اینکه تو روبه رومی توو قلبم بی تو آشوبه چقد دوست داشتنت خوبه به حدی با تو خوشحالم که هیچ جایی واسه غم نیست پر از آرامشم با تو جز آغوشت هیچ جا امن نیست من اگه یک لحظه بی تو تنها شم بدون به سمت دیوونگی میرم تو ماهی عشق منی عزیزمی تو مرهم واسه قلب مریضمی بهت مدیونم روزای خوبمو منم مثل کوه پشت تو میمونم نباید دور شی از من تو یه لحظه توو چشمای تو آرامش محضه دلم دلتنگ چشماته با اینکه تو روبه رومی توو قلبم بی تو آشوبه چقد دوست داشتنت خوبه به حدی با تو خوشحالم که هیچ جایی واسه غم نیست پر از آرامشم با تو جز آغوشت هیچ جا امن نیست