ندیم حال غریب

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام حال غریب + متن آهنگ

NadimHale Gharib

دانلود آهنگ جدید ندیم حال غریب

 

 

متن آهنگ حال غریب از ندیم


چه حاله غریبی چه روز سیاهی به سختی رسیدم سر یه دو راهی با این روزگارم همش بیقرارم دیگه حسه خوبی به دنیا ندارم همش انتظار و یه مشت راه بسته همش بیقرار و دلی که شکسته از اول یه حسه غلط بود و بس میدونم چقدر بینمون فاصله ست خودم خواستم این حسو باور کنم میخواستم بمیرم ولی سر کنم از اول به تو اعتمادی نبود حواست به قولی که دادی نبود دلم پای هر اشتباهت نشست حواست نبود و دله من شکست از اول به تو اعتمادی نبود حواست به قولی که دادی نبود دلم پای هر اشتباهت نشست حواست نبود و دله من شکست یه شب بخته من سازگاری نکرد با دردم کسی گریه زاری نکرد نتونستی از غم نجاتم بدی فقط حرفِ عشقو یه دم میزدی از اول به تو اعتمادی نبود حواست به قولی که دادی نبود دلم پای هر اشتباهت نشست حواست نبود و دله من شکست از اول به تو اعتمادی نبود حواست به قولی که دادی نبود دلم پای هر اشتباهت نشست حواست نبود و دله من شکست