سینا درخشنده دلدار

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام دلدار + متن آهنگ

Sina DerakhshandeDeldar

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده دلدار

 

 

متن آهنگ دلدار از سینا درخشنده


میگی عاشقم از تو بدتر اگه عشقه تو باشه کمتر دیوونه میشه قلبم بگو بشنومت بلندتر میگم با تو تمومه کارم مگه جز تو کسی رو دارم چیزی به دل نگیری فقط سر به سرت میذارم چیزی به دل نگیری فقط سر به سرت میذارم آخ یه دلدارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار آخ یه دلدارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار هی یه آدم عاشقته یه عالم تا نکن با من یه جوری که ندی به بادم که یه بارم آخه شده بذارم چیزی تو دلم بمونه هی به روت بیارم آخ یه دلدارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار آخ یه دلدارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار آخ یه دلدارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار آخ یه دلدارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار