متن شب بخیر رمانتیک

آرزوی شب خوش

 

برای زیباترین دختری دارم که

هر روز زندگی ام را زیبا کرده است.

 

شب بخیر!

 
 

تو آن بایدی

که شب به بهانه‌ات

خیر است..

لیلا مقربی

 
 

شب، سکوت توست

و روز، لبخندت.

شب هایی که بی تو می گذرند

از گیسوی تو درازترند…

 
 

شب شده

نبض زندگی ام

در خواهش

یک شب بخیر تو می زند

ازم دریغ نکن ….

 
 

متن عاشقانه شب بخیر

شب بدون تو..

سخت‌ترین معادله

در سر بی‌سامان من است!

پریناز ارشد

 
 

آرام بگیر در آغوشم!

فردا هم دوستت خواهم داشت

شب برای بخیر شدن

همین دو قلم را نیاز دارد..

زهرا سرکارراه

 
 

هرگز نکشم

 
 

منت مهتاب جهان را

تاریکی شب های مرا

روی تو کافیست

شب بخیر عزیزم

 
 

شب بخیر نمیگویی

و مانند بیماری که

انتظارِ مرفین را میکشد،

کلافه ام خوابم نمیبَرَد!

علی سلطانی

 
 

شبت آرام..

اگر چه شب آرام مرا

کردی آشفته‌تر از

حال غزالی در دام..

پانته آ صفایی

 
 

شب آنجایش خوب است

که تو بخیرش می‌کنی..

حمیدرضا عبداللهی

 
 

در هوایت بی‌قرارم روز و شب

سر ز پایت برندارم روز و شب

جان و دل از عاشقان می‌خواستند

جان و دل را می‌سپارم روز و شب

مولوی

 
 

چه غریبانه شبی است

شب تنهایی من..

سهراب سپهری

 
 

همه آرام گرفتند

و شب از نیمه گذشت

آنچه در خواب نرفت

چشم من و یاد تو بود

 
 

گاهی ،

با یک شب بخیر گفتن،

همه چیز به خیر می‌شود!

شب که جایِ خود دارد..

امیر اصغری

 
 

دلت خرسند

لبت گلخانه لبخند

و چشم روشنت آرام چون دریا

به کامت باد شادی‌ها

شبت پر ستاره باد عشقم

خوب بخوابی همسر عزیزم

 
 

در نبودت

من که هیچ

اما بدان

در آسمان شب شکست و

کوکب و مهتاب هم آواره گشتند …

 
 

ای که آهنگ نفس های تو

لالایی شب است

من نگهبان

دو چشم توام

آسوده بخواب….

 
 

آغوش تو که باشد

خواب دیگر بهانه ای

برای خستگی نیست

و تپش های قلبت می شود

لالایی کودکانه ام

کنارم بمان …

می خواهم صبح چشمانم

در نگاه تو بیدار شوند

 
 

وقت خواب است و دلم

پیش تو سرگردان است

شب بخیر ای نفست

شرح پریشانی من . . .

ناصر حامدی

 
 

الکی نیست که میگن شب به‌خیر!

دردا تو تنهایی شب گنده ترن

شبتون بخیر