علی عبدالمالکی نشد

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام نشد + متن آهنگ

Ali AbdolmalekiNashod

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی نشد

 

 

متن آهنگ نشد از علی عبدالمالکی


خیلی دعا کردم نشد مشک و بغل کردم نشد داداش حسین شرمندتم ، رفتم که برگردم نشد چشمام نمیبینه داداش ، بدجوری دستام خاکیه هر کار میشد کردم نشد ، شرمنده مشکم خالیه از داغه افتادم زمین دستام برام کاری نکرد تا خیمه ها راهی نبود مشک آبروداری نکرد دندون گرفتم عشق تو ، سینه سپر کردم نشد خواستم علمداری کنم رفتم که برگردم نشد رفتم که برگردم نشد رفتم که برگردم نشد خیلی دعا کردم نشد مشک و بغل کردم نشد داداش حسین شرمندتم ، رفتم که برگردم نشد چشمام نمیبینه داداش ، بدجوری دستام خاکیه هر کار میشد کردم نشد ، شرمنده مشکم خالیه از داغه افتادم زمین دستام برام کاری نکرد تا خیمه ها راهی نبود مشک آبروداری نکرد دندون گرفتم عشق تو ، سینه سپر کردم نشد خواستم علمداری کنم رفتم که برگردم نشد رفتم که برگردم نشد رفتم که برگردم نشد