محسن ابراهیم زاده کار دل

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام کار دل + متن آهنگ

Mohsen EbrahimzadehKare Dele

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده کار دل

 

 

متن آهنگ کار دل از محسن ابراهیم زاده


کار دله هنوزم که هنوزه دوسش داری کار دله کار دله هنوزم که هنوزه عاشقی کار دله چون دوست داره چون یه بیماره آخه دنیا نمی تونه مثلت بیاره چون براش جونی چون یه درمونی اونکه می خواد دلم درست همونی هوا چه حالی داره کنارت کیفی داره بارون بزار ببیاره کنار تو دوباره هوا چه حالی داره کنارت کیفی داره بارون بزار ببیاره کنار تو دوباره وقتی پیش توام زندگی دورمه فرق من با همه تو رفتارمه من تو طرفدارتم من هوادارتم هرچی بگم از عشقمون بازم کمه دل دله دوست دارم شاید برات تکراریه این جنون بخاطر اون چشمایی که داریه تو عزیزم شدی همه چیزم شدی عشق خاصمون یجور بیماریه هوا چه حالی داره کنارت کیفی داره بارون بزار ببیاره کنار تو دوباره هوا چه حالی داره کنارت کیفی داره بارون بزار ببیاره کنار تو دوباره