سالار عقیلی موج اشک

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام موج اشک + متن آهنگ

Salar AghiliMoje Ashk

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی موج اشک

 

متن آهنگ موج اشک از سالار عقیلی


عاشقی آواره ام در غربته چشمانه او گریه پنهان کرده ام از حرمته چشمانه تو عطر تو را گرفته تنه لحظه های من صد باغه گل شکفته شده در هوایه من امشب تمام غربته خود را گریستم , گریستم شاید دل تو بسوزد برایه من برایه من من آن موج اشکم که بی اختیارم خودم را به آغوشه تو میسپارم تو دریای من باش به حسرت گذشته همه روزگارم ز دیروزو امروز دلی خسته دارم تو فردای من باش یک لحظه نگاه تو مرا راحت جان است چشمانه تو آرامترین خواب جهان است زیبایی چشمانه نظر کرده آهو رازیست که در عطر نگاه تو نهان است من آن موج اشکم که بی اختیارم خودم را به آغوشه تو میسپارم تو دریای من باش به حسرت گذشته همه روزگارم ز دیروزو امروز دلی خسته دارم تو فردای من باش