بنیامین بهادری یه روز از یاد تو

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام یه روز از یاد تو + متن آهنگ

Benyamin BahadoriYerooz Az Yade To

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری یه روز از یاد تو

 

متن آهنگ یه روز از یاد تو از بنیامین بهادری


یه روز از یاد تو میرم عزیزم تویه قصه هات میمیرم عزیزم یه روزی چشمامو خاموش میکنی همه شعرامو فراموش میکنی یه روزی اسم من از یادت میره یه روزی اسم من از یادت میره یه روزی اسم من از یادت میره یه روزی اسم من از یادت میره یه روزی عکس منو گم میکنی منو گم میونه مردم میکنی یه روزی قصه ی من تموم میشه لحظه هامو گریه هام حروم میشه یه روزی قصه ی من تموم میشه لحظه هامو گریه هام حروم میشه یه روزی اسم من از یادت میره یه روزی اسم من از یادت میره یه روزی اسم من از یادت میره یه روزی اسم من از یادت میره یه روزی که خیلی دیره عزیزم واسه من دلت میگیره عزیزم یه روزی میشنوی این ترانه رو یاد من دیوونه میکنه تو رو یه روزی اسم من از یادت میره یه روزی اسم من از یادت میره یه روزی اسم من از یادت میره یه روزی اسم من از یادت میره