امین حبیبی دیوونه میکنی منو

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی به نام دیوونه میکنی منو + متن آهنگ

Amin HabibiDivooneh Mikoni Mano

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی دیوونه میکنی منو

 

متن آهنگ دیوونه میکنی منو از امین حبیبی


تو چشایه تو یه حسیه انگار که منو میکشه هر دفعه هر بار با تو این ماجرا هی میشه تکرارو دیوونم میکنه منو دیوونم میکنه تو تویه چشمات یه حالتی داری که دلمو به زانو در میاری نگاهات میزنه ضربه ی کاری و دیوونم میکنه داره دیوونم میکنه آخه عاشقم چه کنم دلم کسی رو غیر تو نمیبینه دیگه نفسم تویی همه کسم تویی تو چشام نگاه کن ببین داره میگه آخه عاشقم چه کنم دلم کسی رو غیر تو نمیبینه دیگه نفسم تویی همه کسم تویی تو چشام نگاه کن ببین داره میگه تمامه هستو نیست من تویی فدایه اون چشات دیوونه میکنی منو منو که میمیرم برات تو رو که میبینم چشام رویا رو باور میکنه رویای شیرینم نگاهت حالم رو بهتر میکنه آخه عاشقم چه کنم دلم کسی رو غیر تو نمیبینه دیگه نفسم تویی همه کسم تویی تو چشام نگاه کن ببین داره میگه آخه عاشقم چه کنم دلم کسی رو غیر تو نمیبینه دیگه نفسم تویی همه کسم تویی تو چشام نگاه کن ببین داره میگه