بهترین جملات و متن ابراز عشق و علاقه + عکس نوشته ابراز عشق و علاقه را در این بخش ماه اس ام اس گردآوری کرده ایم. کپشن ابراز عشق و علاقه اس ام اس ابراز عشق و علاقه ، شعر ابراز علاقه متن ابراز علاقه و ….. در ادامه همراه ما باشید.

متن زیبای ابراز عشق

متن ابراز عشق
متن ابراز عشق

هربار کـِ نِگاتـ میکنمـ

به انتخابمـ مُطمئِن‌تر میشَمــ

 
متن ابراز علاقه
متن ابراز علاقه

جملات ابراز محبت

غیر ممکنه که

بتونی عشق منو اندازه بگیری،

ابراز محبت
ابراز محبت

توضیح بدی،

بشمری یا به تصویر بکشی

فقط می تونی حسش کنی.

دوستت دارم

ابراز علاقه
ابراز علاقه

متن ابراز علاقه انگلیسی

You are my everything

تو همه چیز منی

متن ابراز علاقه

ابراز عشق
ابراز عشق

متن محبت و مهربانی

داستان شش کلمه ای عشق من

من نمی توانم بدون تو زندگی کنم

متن ابراز عشق

متن ابراز علاقه
متن ابراز علاقه
 

اس ام اس ابراز علاقه فلسفی

اگر معنای عشق را می فهمم،

همه به خاطر توست

همسر عزیزم

ابراز علاقه

عکس ابراز علاقه , کپشن عکس ابراز علاقه , بیو پروفایل عکس ابراز علاقه

ابراز علاقه باحال و ناب

خدا

خندِه‌ هاتو آفَرید

تا زیبایی هایِ دنیا تَکمیل شِه!

 

جملات ابراز دوست داشتن

اگر هر بار که لبخند بر لبانم می نشانی،

می توانستم به آسمان بروم و ستاره ای بچینم،

آسمان شب دیگر مثل کف دست بود.

ابراز علاقه

حتما بخوانید » متن کپشن

جملات ابراز علاقه غیر مستقیم

این عشق نیست که دنیا را می چرخاند،

عشق چیزی است که چرخش آنرا ارزشمند می کند.

حتما بخوانید » متن تسلیت

متن ابراز عشق به همسر

تو دلیل خنده ی روی لب هام،

درخشش چشمام

و تپش قلبم هستی

حتما بخوانید » متن انگیزشی

متن خاص ابراز علاقه

بعضی‌ وقتا هم

واسه دل اونی که یواشکی چکتون می کنه

عکس جدید بزارین ..

حتما بخوانید » متن تبریک بارداری

شعر خاص ابراز علاقه

به پای خویشتن آیند عاشقان به کمندت

که هر که را تو بگیری ز خویشتن برهانی…

سعدی

دلنوشته ابراز علاقه

تو را به سبک خودم دوست دارم !

من دنباله روی عشق دیگران نیستم …

من برای تو نمی میرم تا لباس عزا تنت کنم ، نه !

این دوست داشتنی احمقانه خواهد بود …

برایت زنده بمانم بهتر است …

هیچکس تو را مثل ” من ” دوست ندارد !

پس تو را مثل ” من ” دوست خواهم داشت ..

حتما بخوانید » متن صبح بخیر عاشقانه

متن عاشقانه غمگین برای ابراز احساس 

این روزها خیلی چیزها دست من نیست
مثلا دستهایت . . . !

حتما بخوانید » متن غمگین

جمله رمانتیک خاص برای همسر

اتفاق هاےِ خوب
همیشہ مےاُفتَند
مثلِ مِهرِ ” تُو” ڪہ
بہ دِلَـــــ❤️ـــــم “اُفتاده”
مےبینے حَتّے “اُفتادڹ” هَم
فعلِ قَشنگیست !
وقتے پاےِ ” تُو” وَسَط باشَد … 😍

جملات ناب عاشقانه 

تــــا مــــن کنــــارت هــــستم
دلـــت قــــرص
دیــــوانه وار دوســـــتت دارم…

جملات زیبای پر احساس

داستان شش کلمه ای عشق من
“من نمی توانم بدون تو زندگی کنم”

متن احساسی و پرمحتوا 

ﭼﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﺗــــــــــــﻮ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺩﻟﻢ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺩﻧﯿﺎ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ
ﻫﯿﭻﮐﺴﻰ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﺗــــــــــــــــﻮ ﻧﻤﻴﺸﻪ

***

***

لبخند تو زیباترین چیزی است که در زندگی ام دیده ام

اس ام اس ابراز علاقه زیبا و خاص

گرمای زندگی ام
شیرین می شوم
اگر کنار تو پهلو بگیرم…

***

احساس می کنم زندگیم از روزی شروع شده که تو رو دیدم
تو مثل یه رویایی

پیامک ناب عاشقانه 

تو قدر مطلق منی
در آغوش تو حال من همیشه مثبت است!!!

جملات ابراز علاقه به عشق و همسر

صدای تو آهنگ مورد علاقه ی من است

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

اس ام اس ابراز احساس دلنشین و رمانتیک

قلبم را آنقدر کوچک می‌کنم که فقط جای تو باشد و آن اندازه بزرگ که تو را لبریز کند.

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

نمی تونی تصور کنی که چطوری تمام وجودم به پرواز در میاد وقتی تو رو می بینم
قلبم برای تو می تپه

***

از یه جایی به بعد
اون دیگه عشقت نیست
تموم وجودته

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

پیامک ابراز علاقه به مخاطب خاص 

دنیا فقط توانست آرامم کند
تو اما “رامم کردی”

***

من انقدر دوستت دارم که حاضرم
هر چند سال که بگی صبر کنم
اما آخرش
با خودت ازدواج کنم .

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

بر پنجره ام بُخارِ تو می‌ چسبد
صبحانه در انتظارِ تو می‌ چسبد
قوری و سماور و دو فنجان با عشق
چایی چقَدَر کنارِ تـو می چسبد

***

اگه من بمیرم
شاید تو ناراحت بشی
اما اگه تو ناراحت بشی
من میمیرم …!

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

جملات زیبا برای ابراز محبت به همسر عزیز و عشق

زمانی که به تو می گم دوستت دارم از روی عادت نیست
این جمله رو می گم که یاد آوری کنم بهترین اتفاقی هستی که تا به حال برای من افتادی

***

گل پونه خودش میدونه …
اگه بره دنیام یه زندونه …

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

تو دلیل خنده ی روی لب هام، درخشش چشمام و تپش قلبم هستی

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

هربار کـِ نِگاتـ میکنمـ به انتخابمـ مُطمئِن‌تر میشَمــ

عکس نوشته عاشقانه برای همسر

می خوام بدونی تو نیمه ی گمشده ام هستی
باید باشی تا بتونم زندگی کنم

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

روزی که تو همسرم شدی
شادترین روز زندگیم بود
دوستت دارم آرام جانم
سالگرد عشقمون مبارک!

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

امروز یک انسان فوق العاده خاص متولد شده و آن شخص تو هستی
تولدت مبارک مهربانم …

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

عکس پروفایل زیبای عاشقانه برای عشق و همسر

دنیا هم که از آن تو باشد
تا زمانی که درون قلب یک زن
جایی نداشته باشی
تا درون آوازهای عاشقان زنی
زندگی نکنی و سهمی از
دلشوره های زنی نداشته باشی
فقیرترین مردی …

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

بگذار #لبخندت
حال تمام روزهای مرا خوب کند..

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

چه خوش خیال است
فاصله را می گویم
به خیالش تو را از من دور کرده
نمی داند جای تو امن است
اینجا در میان دل من

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

زنــدِگـی زیبـاسـٺ
یَعنــی
دُرسـٺ از هَماݩ لَحظہ ای کِہ
تـــــ❤ــــو
تمـــام زنــدِگـی ام شُـدی

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

آرزوی شب خوش برای زیباترین دختری دارم که هر روز زندگی ام را زیبا کرده است. شب بخیر!

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

بماڹ کنار دِلَم …
مَڹ غِیر اَز اینها ڪہ مے نِویسَم …
نَوازِش هَم بَلَدَم …

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

جملات عاشقانه برای تصاحب قلب همسر

هر جمله عاشقانه ای که تا به حال شنیده اید را کنار بگذارید و به سراغ جمله های زیبایی بروید که به قلب همسرتان نفوذ می کند جملاتی که با گفتن انها به همسرتان بتوانید قلب او را به دست آورید.

متن های عاشقانه که بیشتر زن و مردها به هم می گویند شاید در حد دوستت دارم و یا ابرا دلتنگی باشد ولی بعد از مدتی این جملات شاید دیگر کهنه و بی اثر شوند و قدرت و مفهومشان را برای همسرمان ا دست بدهند پس بهتر است که کمی فراتر از این دو جمله عاشقانه را بدانید و در این مواقع لازم می توانید از آنها استفاده کنید:

برای ابراز عشق و محبت می توانید جملات زیر را انتخاب کنید و در زمانی مناسب به او بگویید.

تو واقعا منودیوونم میکنی

این جمله عاشقانه وقتی در شرایط مناسب و با لحن درست گفته شود، کاملا این مفهوم را می رساند که او شما را دیوانه خودش کرده است و بیش از حد دوستش دارید برای همین از واژه دیوانگی استفاده می کنید. اگر با بودن او احساس خوب همیشگی دارید پس حتماً این را به او بگویید.

متن و جملات ابراز عشق و محبت به همسر

 تو واقعاً ایدآلی اینو میدونستی؟

برای مناسبت های خاص می توانید با یک حالت و علامت تعجب بزرگ به او بگویید ” تو واقعاً ایدآلی، هیچ چیز کم نداری!” با این جمله و حالت بیان تان به او نشان می دهید که هر کاری که انجام داده است تاثیر پررنگی روی شما داشته و شما تمام ارزش های او را می دانید ؛ولی حواستان باشد که زیاد از حد از این جمله استفاده نکنید چون ممکن است آن را جدی بگیرد.

وقتی کنار تو هستم احساس مردانگیم چندبرابر میشه

این جمله از زبان شوهر برای یک زن اهمیت ویژه ای دارد چرا که شما مرد خانه با گفتن این نشان می دهید که زنانگی او را می فهمید و به او این حس را می دهید که همسر شما بودن را خیلی خوب انجام می دهد ؛

شک نکنید اگر شما هم از او بشنوید که “تو به من احساس زن بودن می دهی” حس فوق العاده ای خواهید داشت.

من خیلی خوش شانسم که تو در زندگی منی

اگر تجربه شنیدن این جمله عاشقانه را دارید که خوب می دانید و نیازی به توصیف نیست اما اگر تا به حال همسرتان چنین جمله ای به شما نگفته باید بدانید که شنیدن این از کسی که عاشقش هستید احساس فوق العاده ای دارد این یک راه بسیار زیبا برای این است که به او نشان دهید تا چه اندازه برایتان اهمیت دارد.

هیچکس به اندازه تو خوشحالم نمیکنه

این یعنی روش غیرمستقیم برای آنکه او را با زنانی که پیش از این در زندگیتان بوده اند مقایسه کرده و او را بالاتر از همه می برید و واقعیت این است که زنان حس رقابت بسیار قوی بین خودشان دارند، برای همین اگر به او بگویید که او بهترین همسر برای شما بوده است، یک تحسین بزرگ برای او قلمداد می شود.

نمی تونم به تو فکر نکنم

این جمله عاشقانه به خصوص وقتی دور از هم هستید و از راه دور با هم صحبت می کنید بسیار موثر است چرا که به همسرتان می فهماند که چقدر دلتنگش هستید.

لازم نیست که بارها و بارها جمله “دلم برات تنگ شده” را تکرار کنید تا این را بفهمد. برای قوی تر شدن جمله تان می توانید آن را کمی طولانی تر کرده و بگویید، “با من چیکار کردی؟ نمیتونم بهت فکر نکنم.”

تو شیرین و دوست داشتنی ترین دختری هستی که تا به امروز دیدم

این هم یک راه آسان دیگر برای اینکه به او احساس خاص بودن بدهید. این تعریف کردن اگر در زمان مناسب و با لحن و صدایی آرام و گرم گفته شود، بسیار اثرگذار خواهد بود.

این را هم درست مثل «من خیلی خوش شانس هستم که تو رو دارم» می توانید بیشتر استفاده کنید تا به او یادآور شوید که چقدر تحسینش می کنید.همچنین تحسینی مثل این را می توانید برای تشویق او در کاری که خوب انجام داده است، استفاده کنید.

میشه خواهش کنم اینقدر دوست داشتنی نباش

به جرات این یکی از محبوب ترین راه ها برای سربه سر گذاشتن و تحسین کردن او با جمله ای عاشقانه و دوست داشتنی در آن واحد است. این یک راه مفرح و بازیگوشانه است که به یک مکالمه عادی، کمی محبت اضافه می کند.

خیلی من رو تحریک می کنی

گفتن این جمله با صدایی گرم و نگاه کردن به چشمان همسرتان بهترین جمله عاشقانه و تحسین است که یک زن می تواند از شوهرش بشنود. به خصوص اگر بتوانید زمان و دلیل ی آن را برایش توضیح دهید بسیار بهتر است ؛

به عنوان مثال می توانید به او بگویید، “وقتی اینطوری به من نگاه میکنی، خیلی تحریکم میکنی.” یا “با این لباس خیلی تحریکم می کنی” یا کمی با شیطنت بیشتر بگویید، ” هر وقت این موقع روز بهم زنگ میزنی، خیلی تحریکم میکنی” تا باعث شوید بیشتر به شما زنگ بزند.

واقعاً تحسین برانگیزی

این شیرین ترین جمله عاشقانه و تحسینی نیست که بتوان به یک زن گفت ؟ مطمئنا درست است بنابراین برای گفتن آن خجالت نکشید البته نه بدون در نظر گرفتن موقعیت ؛ در زمان درست مثل وقتی که لبخند خجالتی روی صورت او می بینید یا وقتی چیزی عالی برایتان آماده کرده است این کار را انجام دهید.

حالا 10 روش یا بهتر بگوییم جمله فوق العاده برای ابراز محبت به همسرتان بلد هستید که به او احساس دوست داشتنی و خاص بودن بدهید ؛ حالا آنها را مرور کنید و به خاطر بسپارید و سر وقت مناسب آنها را یکی یکی استفاده کنید و مطمئن باشید با این کارتان عاشقتان خواهد ماند ، فقط فراموش نکنید که محبت کردن برای هر کس مثل غذا می ماند ؛

اگر بیش از حد و اندازه به همسر غذا بدهید، معده او درد خواهد گرفت پس فراموش نکنید که اگر او را محبت باران کنید، نادیده تان خواهد گرفت و لذتی هم از این کار شما نخواهد برد پس بروید و همسرتان را خوشحال کنید اما در این کارمهم افراط و زیاده روی نکنید.